Meetings & Events

Seminaries, Conferenties, Vergaderingen, Cocktails, Congres…

Het Marivaux hotel is de ideale locatie voor evenementen en het biedt u 9 ruimtes aan voor vergaderingen en seminaries in het centrum van Brussel.

Neem een duik in de wereld van de cinema in de Hitchcock en Fellini auditoria. Dit zijn exacte replica's van bioscoopzalen en bieden alle comfort met grote schermen en een heerlijke akoestiek.

De overige 7 vergaderzalen, uitgerust met geavanceerde en veelzijdige technologie, zijn geschikt voor vergaderingen allerhande: van kleine meetings voor 10 personen tot banketten van 175 personen.

Onze event pakketten

ONTDEK ONZE MENU'S VOOR UW SPECIFIEKE EVENEMENTEN

Het Marivaux hotel biedt verschillende pakketten aan op basis van uw wensen voor uw evenementen, buffetten, maaltijden, cocktails, vanaf 10 personen. Alle formules zijn voorstellen voor een volledige dag of halve dag.

Alle pakketten zijn inclusief:

Zaalhuur voor een halve dag of volledige dag, lunch met drank pakket, koffiepauze, Wifi, basis audiovisuele apparatuur (beamer, scherm, flip-over / whiteboard), onderleggers, papier en pennen, koelkast met frisdrank en water in vergaderzalen.

Gepersonaliseerd

HET TEAM ACHTER MARIVAUX STAAT KLAAR OM U TE HELPEN

Onze event planners zullen conferenties , evenementen , seminars en / of diners  organiseren op de laatste details om ervoor te zorgen dat alles goed verloopt, met respect voor uw budget.

Contacteer ons voor onze beschikbaarheid, tarieven en diensten :

+ 32 ( 0 ) 2 227 03 33 of event@hotelmarivaux.be

Teambuilding

Breng uw TEAMBUILDING OOK DOOR MARIVAUX!

Als uw vergadering of training een teambuilding feestje omvat, stimulans of gewoon een toevallige moment, dan helpen wij u graag om het te organiseren!

Het beste van alles, we werken samen met teambuilings organisatoren zodat uw evenement perfect en zelfs prachtig zal zijn!

Een compleet aanbod van activiteiten staan voor u klaar: de schattenjacht op Live cooking via de Beer tasting ... en nog veel meer!